Strona główna > Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa w wycieczkach organizowanych przez Biuro Turystyczne Pinokio Travel.
Organizatorem wycieczek jest:
Biuro Turystyczne Pinokio Travel
Kantor Wymiany Walut
58-580 Szklarska Poręba
ul. 1 Maja 5A
NIP: 6112427847
REGON: 020355130
- Trasę imprezy, czas trwania oraz łączny koszt podano w ramowych programach wycieczek (ulotki, foldery)
- O uczestnictwie w wycieczce decyduje kolejność zgłoszeń i wpłata należności za imprezę.
- Dokumentem upoważniającym do udziału w wycieczce jest potwierdzenia wpłaty zawierające pieczątkę organizatora, datę, godzinę i miejsce wyjazdu oraz miejsce docelowe imprezy.
- W cenę jednodniowych wycieczek za granicę i po kraju wliczony jest transport autokarem klasy turystycznej, usługa pilota przewodnika (ubezpieczenie KL, NNW)
- Organizator nie prowadzi rezerwacji wyznaczonych miejsc w autokarze.
- Wpisu na listę uczestników dokonuje się po wykupieniu biletu.
- Uczestnictwo w wyjazdach zagranicznych wymaga posiadania ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak lub zły stan dokumentów będący równoznaczny z niemożliwością przekroczenia granicy.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania wycieczki z przyczyn od niego niezależnych najpóźniej w dniu poprzedzającym datę rozpoczęcia imprezy.
- Odwołanie wycieczki z przyczyn innych niż wina klienta zobowiązuje do całkowitego zwrotu wpłaconej kwoty.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z imprezy organizator ma prawo do nałożenia kar umownych w następujących kwotach:
- przy rezygnacji w terminie do 30 i więcej dni przed rozpoczęciem imprezy koszty manipulacyjne 5zł
- przy rezygnacji pomiędzy 29 a 15 dniem włącznie przed rozpoczęciem imprezy 20%wartości imprezy
- przy rezygnacji pomiędzy 14 a 8 dniem włącznie przed rozpoczęciem imprezy 70%wartości imprezy
- przy rezygnacji pomiędzy 7 a 2 dniem włącznie przed rozpoczęciem imprezy 90%wartości imprezy
- przy rezygnacji 1 dzień przed lub w dniu imprezy 100%wartości imprezy - W przypadku złych warunków atmosferycznych oraz przyczyn od organizatora niezależnych organizator zastrzega sobie prawo do korekty tras i programu wycieczki.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zaginione w czasie trwania wycieczki oraz pozostawione w autokarze.
- Sytuacje wyjątkowe np. zagubienie się uczestnika wycieczki należy zgłaszać telefonicznie do pilota wycieczki . Za samowolne odłączenie się od grupy, spóźnienie się na miejsce zbiórki, wszelkie inne formy niezdyscyplinowania wobec grupy i pilota organizator nie ponosi odpowiedzialności.
- Wykupienie wycieczki jest równoznaczne z zapoznaniem się z w.w. warunkami uczestnictwa.
- Dane osobowe, zawarte w umowie podlegają ochronie przez Biuro Turystyczne zgodne z prawem, Biuro zobowiązuje się do wykorzystanie tych danych tylko w sprawach koniecznych do realizacji imprezy.
- Pozostałe zasady uczestnictwa reguluje ustawa o usługach turystycznych z dn. 29.08.1997 - DZ.U.2004 nr 223 poz. 2268 z późniejszymi zmianami.
- Biuro Turystyczne na podstawie zawartej z SIGNAL IDUNA POLSKA TU S.A. umowy generalnej ubezpieczenia o nr 203930 z dnia 19.12.2014 zawiera na rzecz klientów uczestniczących w organizowanych imprezach zagranicznych, ubezpieczenia zgodnie z przepisami ustawy o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997r. Rodzaj i zakres ubezpieczenia przedstawiony jest w umowie uczestnictwa/umowie zgłoszenia udziału w imprezie turystycznej.
Istnieje możliwość płatności że za wycieczkę poprzez płatność PAYU, przelewem bankowym na konto: Santander Bank Polska S.A. 36 1090 1984 0000 0001 2115 4128 oraz w biurze firmy.- REKLAMACJE
Biuro przyjmuje na siebie odpowiedzialność finansową i zobowiązuje się do wypłaty całości lub części wniesionych opłat za usługę, jeżeli z winy Biura lub jego kontrahentów nie zostaną zrealizowane określone świadczenia lub jakość tych świadczeń będzie rażąco odbiegać od jakości wynikającej z treści zawartej umowy.
Wszelkie reklamacje powinny być wniesione niezwłocznie w formie pisemnej, w pierwszej kolejności u pilota – przewodnika w trakcie trwania Imprezy ,a następnie w Biurze w ciągu 3 dni od zakończenia imprezy turystycznej. Reklamacje nie spełniające powyższych wymogów nie będą rozpatrywane przez Biuro.
Biuro zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na reklamację niezwłocznie- w formie pisemnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od zakończenia imprezy turystycznej, której dotyczy reklamacja.